| Grunniger |
Geplaatst op 08 Jan 2010 13:53 |
 |
Gevorderd lid
 |
Hallo Allemaal,
Uiteraard eerst nog de beste wensen voor 2010 aangezien dit mijn eerste post is dit nieuwe jaar
En dan nu ontopic
Ik heb sinds kort een Lacie icoon van 1 van mijn twee externe Lacie schijven in de verkenner staan. Zomaar van de en op de andere dag was hij er.
Iemand enig idee hoe ik dat wegkrijg? Ik vermoed het register, maar kan zelf er niet echt uit wijs worden. Ik draai in Win7.
Afb.

|
| SouLLeSS |
Geplaatst op 08 Jan 2010 21:23 |
 |
Senior lid
 |
verlaat kadootje van de kerstman? Dunno gebeurd wel vaker wat debiels in windows wat niet te verklaren is. Mijn lacie wil nog wel eens om een of andere mysterieuze wijze uit me systeem geklapt worden als ik random files heen en weer slinger tussen de pc en de externe hdd zodat ik hem opnieuw moet opstarten maar bij controle werkt de harde schijf perfect en vertoond geen fouten.
als jij het weet dan mag je het zeggen maar ik heb het niet kunnen vinden.
http://tweakers.net/gallery/179419/sys |
| Daeron |
Geplaatst op 08 Jan 2010 21:50 |
 |
Moderator
 |
Denk eerder dat je er een autorun.inf bestand opgezet hebt.
Windows leest en voert die bestanden altijd uit in de verkenner. Hiermee kan je onder andere het icoon van de drive wijzigen, in dit geval dus je harde schijf.
If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX. |
| Grunniger |
Geplaatst op 09 Jan 2010 12:41 |
 |
Gevorderd lid
 |
Yep, heb het.. nadat ik de optie windows en systeembestanden verbergen uitgezet had kwamen er wat files naar voren, waaronder een autorun. Heb ze verwijderd denk dat na een reboot het weg is. Laat het straks even weten, zit net te wachten op n grote download
Thanx voor de reacties.
 |
| Daeron |
Geplaatst op 09 Jan 2010 15:21 |
 |
Moderator
 |
Je hoeft niet opnieuw op te starten, je kan ook de schijf ontkoppelen en opnieuw aansluiten. 
If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX. |