Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Actueel / nieuws
Hardware
Software
Internet & netwerken
Gamers corner
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Aanbiedingen
Markt-plaats
Computer-Café
Knowledge Base
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Hulp & Uitleg

Sponsors:

XLS Hosting

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Software » Lacie Icoon verwijderen uit verkenner
[Windows]  Lacie Icoon verwijderen uit verkenner

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Grunniger Bericht Geplaatst op 08 Jan 2010 13:53 Reageer met quote
Gevorderd lid
Hallo Allemaal,

Uiteraard eerst nog de beste wensen voor 2010 aangezien dit mijn eerste post is dit nieuwe jaar Wink

En dan nu ontopic Razz
Ik heb sinds kort een Lacie icoon van 1 van mijn twee externe Lacie schijven in de verkenner staan. Zomaar van de en op de andere dag was hij er.
Iemand enig idee hoe ik dat wegkrijg? Ik vermoed het register, maar kan zelf er niet echt uit wijs worden. Ik draai in Win7.

Afb.
Image

Image
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 08 Jan 2010 21:23 Reageer met quote
Senior lid
verlaat kadootje van de kerstman? Wink Dunno gebeurd wel vaker wat debiels in windows wat niet te verklaren is. Mijn lacie wil nog wel eens om een of andere mysterieuze wijze uit me systeem geklapt worden als ik random files heen en weer slinger tussen de pc en de externe hdd zodat ik hem opnieuw moet opstarten maar bij controle werkt de harde schijf perfect en vertoond geen fouten.
als jij het weet dan mag je het zeggen maar ik heb het niet kunnen vinden.

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Daeron Bericht Geplaatst op 08 Jan 2010 21:50 Reageer met quote
Moderator
Denk eerder dat je er een autorun.inf bestand opgezet hebt.

Windows leest en voert die bestanden altijd uit in de verkenner. Hiermee kan je onder andere het icoon van de drive wijzigen, in dit geval dus je harde schijf.

Image

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Grunniger Bericht Geplaatst op 09 Jan 2010 12:41 Reageer met quote
Gevorderd lid
Yep, heb het.. nadat ik de optie windows en systeembestanden verbergen uitgezet had kwamen er wat files naar voren, waaronder een autorun. Heb ze verwijderd denk dat na een reboot het weg is. Laat het straks even weten, zit net te wachten op n grote download Smile

Thanx voor de reacties.

Image
Daeron Bericht Geplaatst op 09 Jan 2010 15:21 Reageer met quote
Moderator
Je hoeft niet opnieuw op te starten, je kan ook de schijf ontkoppelen en opnieuw aansluiten. Smile

Image

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Software » Lacie Icoon verwijderen uit verkenner