|
|
|
Zoeken • Gebruikerslijst • Gebruikersgroepen
• Registreer
• Profiel • Log in om je privé berichten te bekijken
• Ben je al lid? Log in!
|
|
|
|
|
Sponsors:
Relaties:
|
|
Nieuw onderwerpNieuw antwoord
| Scrivs |
Geplaatst op 27 Okt 2009 19:18 |
 |
Nieuw lid
|
Heb net Recover Deleted Files geprobeerd maar hij laat als hij klaar is maar heel weinig 'system' bestanden zien, die zijn bij elkaar maar 93mb dus dat klopt ook niet.
Ik krijg ook een I/O Error nadat ik de drive heb geselecteerd...
|
| SouLLeSS |
Geplaatst op 27 Okt 2009 19:45 |
 |
Senior lid
 |
| renevanh schreef: | De Quick scan gebruik je doorgaans om te zien wat je zoal zou kunnen terug krijgen.
Om recovery te doen moet je volgens mij de 'Recover Deleted Files' optie gebruiken... | grinnik sorry ik moest wel beetje lachen.... Het zou ook een keer niet wezen dat het de laatste is helaas. Hopelijk lukt het hierna wel, ik gok het wel gezien dat je de bestanden gewoon kan openen enz.
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat er een deel van de data niet bereikbaar meer is door fouten natuurlijk.
http://tweakers.net/gallery/179419/sys |
| Scrivs |
Geplaatst op 27 Okt 2009 20:12 |
 |
Nieuw lid
|
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik Recover Deleted Files moet gebruiken, want daar staat bij dat dit bedoeld is voor bestanden die per ongeluk verwijderd zijn van een harde schijf die het wel nog gewoon doet.
Mijn bestanden zijn niet per ongeluk verwijderd door mijzelf en mijn harde schijf doet het ook niet meer want ik kom er niet meer in.
Bij Systematic File System Damage daarentegen, staat dat dit bedoeld is voor een schijf die plotseling niet meer toegangkelijk is geworden door bv. een hardware of energie probleem. Of doordat de schijf is geformatteerd of ge- 'fdisked' (wat dat is weet ik niet ).
Dat leek mij dus de beste optie en ik krijg ook gewoon alles goed te zien en in een goede conditie, ik heb alleen echt geen idee waarom er niets gebeurd als ik een map of bestand wil kopieren naar een andere schijf...
|
| SouLLeSS |
Geplaatst op 28 Okt 2009 13:16 |
 |
Senior lid
 |
zit er geen handleiding bij of help gedeelte?
http://tweakers.net/gallery/179419/sys |
| esilver |
Geplaatst op 13 Jan 2010 22:53 |
 |
Nieuw lid
|
| renevanh schreef: | | Hmmm... is niet echt dichtbij, zit zelf in de buurt van Utrecht. |
Hoi Rene,
Ik zie jouw naam zeer frequent genoemd worden op dit forum, zeker daar waar antwoorden benodigd zijn n.a.v. gecrashte harddisks. Ik ben daar ook slachtoffer van en zoals ik uit jouw bericht lees ben jij daar een groot expert in. Je blijkt er zelfs software voor te hebben om dit te herstellen. Ik woon ook redelijk in de buurt van Utrecht en wil graag, tegen betaling uiteraard, van je diensten gebruik maken.
Ik verneem graag je reactie.
M.vr.gr.
Eric
|
|
|